ربات عروسک بچه میمون انگشتی baby finger monkey toy

ربات بچه میمون انگشتی
قیمت:95,000 تومان
افزودن به سبد خرید



ربات بچه میمون انگشتی

خرید ربات بچه میمون

خرید اینترنتی ربات عروسکی بچه میمون انگشتی

خرید پستی ربات بچه میمون هپی مانکی Happy Monkey

قیمت : 99000 تومان

قیمت : 95000 تومان

خرید پستی

ربات بچه میمون انگشتی فینگر لینگز happy monkey

یک ربات کوچک بندانگشتی هدیه‌ای متفاوت است که به کودکان بالای سه سال می‌توان داد و آن‌ها را حسابی شگفت‌زده کرد. ابعاد کوچک و وزن سبک این ربات پلاستیکی از مزایای این اسباب‌بازی هوشمند و متفاوت است. دم حلقه‌ای این میمون شاد به او کمک می‌کند تا به‌صورت آویز از هر جا که دوست دارد قرارگرفته و تاب‌بازی کند. این حیوان خانگی به علت داشتن حس‌گرهای لمسی بر روی سرش به نوازش شما عکس‌العمل نشان خواهد داد. میمون شاد می‌تواند به چشمک بزند و بوسه برای شما بفرستد. حتی قادر است سرش را حرکت داده و پلک بزند. آواز بخواند و صداهای بامزه تولید کند. این ربات دوست‌داشتنی را در دستتان گرفته و حرکتش دهید تا پلک‌هایش را ببندد و به خوابی شیرین برود.

هپی مانکی سلام می‌کند، می‌خندد، چشمک می‌زند، سرش را تکان میدهد و اگر تنهایش بگذارید یا تکانش بدهید، می‌خوابد و خروپف می‌کند! این میمون هوشمند دوست‌داشتنی در رنگ‌های متنوع، طوری طراحی شده که احساس کنید واقعی است. این ربات بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اختراعی جالب و مبتکرانه می باشد.شما میتوانید ازین بچه میمون های با مزه و کوچک مثل حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.این بچه میمون ها در رنگهای مختلف عرضه شده اند و سایز همگی انگشتی می باشد.این بچه میمون های احساساتی به حرکات دست و لمس شما ،صداهای اطراف و ابراز عشق شما نسبت به آنها حساس بوده و واکنش نشان می دهند.

ربات بچه میمون‌های بندانگشتی در آمریکای لاتین زندگی کرده و به میمون‌های پاکتی هم مشهور هستند. این میمون‌ها، به انگشتان شما می‌چسبند و به حرکت و لمس و صدایتان واکنش نشان می‌دهند. حرکت آن‌ها بر روی دست واقعاً بامزه و لذت‌بخش است. ربات میمون بند انگشتی مدل Happy Monkey با الگوبرداری از همین میمون ها ساخته شده و منبع انرژی آن چهار باتری لیتیوم فلزی است. این محصول برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده و می تواند سرش را تکان دهد. وزن سبک، ابعاد مناسب و قابلیت تعویض باتری های آن همگی از مزایای این اسباب بازی است.میمون شاد یک سرگرمی مدرن و جدید بوده که می توان برای کودکان بالای سه سال با قیمت مناسبی خریداری کرد و برق شادی را در چشمانشان مشاهده کرد.

 

خرید ربات بچه میمون انگشتی

خرید ارزان ربات بچه میمون عروسکی

قیمت : 95000 تومان

ربات میمون بند انگشتی مدل Happy Monkey

این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اختراعی جالب و مبتکرانه می باشد.شما میتوانید ازین بچه میمون های با مزه و کوچک مثل حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید.این بچه میمون ها در رنگهای مختلف عرضه شده اند و سایز همگی انگشتی می باشد.این بچه میمون های احساساتی به حرکات دست و لمس شما ،صداهای اطراف و ابراز عشق شما نسبت به آنها حساس بوده و واکنش نشان می دهند.این ربات های کوچک با باتری کار میکنند و می توانند انگشت یا وسایل های شما را بغل کنند و بچسبند یا از قسمت دم آنها آویزان شوند.هر یک از این میمون ها اسم مخصوص به خود را دارد که در پشت پکیج بسته بندی درج شده است.شما با این مخلوقات شیرین و گاهی اوقات احمقانه با صداهای میمون واقعی خود، چشم های چشمک زدن شاد و چرخش سر، به علاوه دست و پاهای کوچکی که انگشت شما را خواهند چسبید هیچ وقت حوصله تان سر نخواهد رفت.کافی است نوازشش کنید تا خوشحالیش را ببینید. جالب است که میمون خوشحال ما عاشق آویزان شدن به انگشت‌های شماست. یک دم حلقه‌ای هم دارد که با آن می‌توانید از خیلی جاها آویزانش کنید؛ مثلا از کیف دستیتان. هپی مانکی را سروته بگیرید یا بین انگشت‌هایتان نگه دارید و به چپ و راست بگردانید؛ میمون خوشرنگ شما می‌خندد و صداهای جذابی تولید می‌کند. اگر به دنبال یک هدیه یا عیدی خوب برای عزیزانتان هستید، هپی مانکی انتخاب مناسبی است. مهم نیست چندساله هستید؛ هپی مانکی میتواند توی هر سن و سالی که باشید سرگرم تتن کند.

 

 

 

خرید ربات بچه میمون انگشتی

ربات بچه میمون بند انگشتی مدل Happy Monkey

قیمت : 95000 تومان

میمون شاد و کوچولو 12.4 سانتی یک هدیه‌ی متفاوت است که می‌توان در قالب حیوان خانگی به کودکان هدیه داد. با این تفاوت که این حیوان خانگی نیاز به مراقبت خاص و بهداشتی ندارد. منبع انرژی این میمون با چهار باتری لیتیومی بوده و نیازی به برق و شارژ ندارد. این ربات کوچولو چشم‌هایش را می‌بندد و باز می‌کند و حالت خواب‌آلود به خود می‌گیرد. ابعاد کوچک، وزن سبک و شیرین‌کاری‌های متنوعش باعث شده تا در همان نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب کند. این محصول را می‌توان به‌عنوان هدیه‌ای مناسب برای روزهای خاص انتخاب کرد و لبخند شادی را بر روی لبان کودکان و بزرگ‌سالان نشاند.این میمون ها بیشتر از 40 صدای مختلف دارند که در موقعیت های مختلف آنها را خواهید شنید.از جمله سوت زدن ، آواز خواندن ، بوس فرستادن ، خرو پف ، خندیدن ، لوس شدن و…کافیست دکمه ی on را در پشت میمون روشن کنید تا این بچه میمون شما را با حرکات دلنشین و بامزه اش شیفته ی خود کند.پکیج بسته بندی دارای دفترچه ی راهنمای استفاده نیز می باشد.

قابلیت آویزان ماندن ربات بچه میمون خوشحال

فینگرلینگ را سروته کنید و از دم آویزانش کنید. خواهید دید که میمون با بستن چشمانش می‌خوابد و به شکلی بامزه خروپف می‌کند. علاوه براین، می‌توانید آن را از بندانگشتانتان، کیف و.. به‌صورت آویز قرارداد. او شروع به خندیدن خواهد کرد. حتی می‌توانید برای او کف بزنید. او به صدای کف زدن شما عکس‌العمل نشان خواهد داد. آواز می‌خواند و سرش را تکان خواهد داد. این میمون باهوش، یک سرگرمی همیشگی برای کودک شماست که هیچ‌گاه جذابیت خود را از دست نخواهد داد.دم و دستان Happy Monkey به‌گونه‌ای طراحی‌شده که می‌توان آن را از هر جا آویز کرد. می‌توان آن را به‌صورت آویز از مداد و کیف و قاشق و…. قرار داد. می‌توانند انگشت یا وسیله‌های شمارا بغل کنند و بچسبند یا از قسمت دم آن‌ها آویزان شود. این حیوان‌دوست دارد نزدیک شما باشد، بنابراین می‌توان آن را از انگشتتان به‌صورت آویز قرار دهید تا نزدیک شما باشد و احساس امنیت بیشتری کند.

بوسیدن و خوابیدن ربات بچه میمون خوشحال Happy Monkey

این میمون دوست‌داشتنی می‌تواند عشق‌ورزی کند. به‌طوری‌که برایش بوسه بفرستید آن را شبیه‌سازی کرده و همین کار را برای شما انجام می‌دهد. حتی اگر از فاصله‌ی دور این کار را انجام دهید و برایش بوسه بفرستید، او آن را متوجه شده و عکس‌العمل مناسب انجام می‌دهد. این حیوان بامزه می‌تواند چهل صدای مختلف را تقلید و تولید کند. او را در دستانتان گرفته و به چپ و راست حرکت دهید به‌آرامی به خواب خواهد رفت. شما صدای خروپف او را خواهید شنید. همان‌طور که قبلاً هم گفته‌شده او را به‌صورت آویز قرار دهید، خیلی سریع چشمانش را می‌بندد و به خواب می‌رود. عروسک میمون بسیار خوش‌خواب است. به‌گونه‌ای که اگرچند ثانیه آن را تنها بگذارید، خوابش خواهد برد.عروسک میمون baby monkey را از دم آویزان کنید ، خواهید دید که بچه میمون با بستن چشمانش می خوابد و به شکلی خاص و دوست داشتنی خروپف می کند . میمون بازیگوش بیبی مانکی دارای صداهای بسیار متنوعی می باشد که در موقعیت های مختلف نظیر لمس کردن ، فوت کردن ، خوابیدن و … می توانید آنها را بشنوید . وجود واکنش در ناحیه سر ، چشم و ایجاد صدا نسبت به هر عملی ، باعث شده تا این ربات اسباب بازی همانند یک حیوان خانگی به نظر برسد . یک سرگرمی همیشگی برای کودک شما که هیچ گاه جذابیت خود را از دست نخواهد داد . میمون انگشتی ، علاوه بر انگشت دست ، مداد ، خودکار ، نی و وسایلی شبیه به آن را بقل و شروع به بازیگوشی می کند.

خرید ربات بچه میمون انگشتی

فروش ربات بچه میمون خوشحال Happy Monkey

قیمت : 95000 تومان

حس گر متنوع بر روی سر ربات بچه میمون

دو حس گر متنوع تماسی و صوتی بر روی سر این میمون دوست‌داشتنی وجود دارد. کافی است ابتدا آن را روشن کنید و سپس بر سرش چند ضربه بزنید.یک یا دو ضربه بر سرش بزنید و عکس‌العمل‌های این ربات کوچولو را مشاهده کنید. او به شما سلام می‌کند و صداهای بامزه تولید می‌کند. وجود واکنش در ناحیه سر ، چشم و ایجاد صدا نسبت به هر عملی ، باعث شده تا این ربات اسباب‌بازی همانند یک حیوان خانگی به نظر برسد.این میمون با حرکات سر و چرخش آن ،باز و بسته کردن چشم ، تکان دادن دستها و صداهای مختلف و بجای خود در هر یک از موقعیت ها به شما احساس داشتن حیوان خانگی واقعی خواهد داد که خیلی زود وابسته ی آن خواهید شد.شما همچنین می توانید با خواباندن بچه میمون کف دست خود او را به خواب ببرید.

خرید ربات بچه میمون انگشتی

فروش آنلاین ربات بچه میمون Baby Monkey

قیمت : 95000 تومان

نوازش کردن ربات بچه میمون فینگر لینگز

میمون 12.5 سانتی را نوازش کنید. او به نوازش شما عکس‌العمل نشان خواهد داد . سرش را حرکت می‌دهد و پلک می‌زند و صداهای بامزه تولید می‌کند. باهربار نوازش این میمون دوست‌داشتنی این عکس‌العمل را نشان خواهد داد و خودش را برای شما لوس می‌کند. میمون بندانگشتی شما قادر است، سوت بزند! کافی است آن را به‌صورت آویز از پا قرار داده و به سمت عقب حرکت دهید. شما قادر خواهید بود، صدای سوت زدن آن را بشنوید.بیبی مانکی ، یک میمون رباتیک انگشتی است که به انگشت دست ، مداد ، نی های بزرگ و وسایلی شبیه به آنها می چسبد و با ظاهر جذاب و کارهای جالبی که انجام می دهد کودک شما را به سادگی سرگرم می کند . کافیست امتحان کنید . بیبی مانکی را روشن کنید و با نوازش و فوت کردن این ربات بازیگوش ، شاهد لوس کردن میمون برای خود و شنیدن صداهای جالب بسیار متنوعی باشید که او برای شما در می آورد . به طور کلی ربات بچه میمون انگشتی یک عروسک احساساتی است که به بسیاری از حرکات شما عکس العمل نشان می دهد.

در مواقعی که برای مدتی از آن استفاده نخواهید کرد با خاموش کردن آن در صرف انرژی باتری صرفه جویی کنید.این بچه میمون در سایز انگشتی باعث می شود که شما به راحتی بتوانید آن را روی انگشت ،توی کیف ، به صورت آویزی از دم آن روی لباستان و … آن راجابجا کنید و همه جا آن را همراه خود داشته باشید.

 

 

خرید ربات بچه میمون انگشتی

فروش عمده عروسک ربات بچه میمون بیبی مانکی

قیمت : 95000 تومان

ویژگی های عروسک میمون بیبی مانکی baby monkey :

طراحی نوین و جذاب
ابعاد : 78×78×124 ميلي‌متر
وزن : 60 گرم
نوع ربات : کودک و نوجوان
عملکرد با استفاده از باطری
امکان بغل کردن انگشت ، خودکار ، قاشق و …
قابلیت واکنش به کارهای مختلف نظیر لمس کردن و فوت کردن
پخش صداهای متنوع و جذاب نظیر خروپف ، سوت زدن و … در موقعیت های مختلف
امکان حرکت چشم و سر
یک سرگرمی همیشه تازه و دوست داشتنی
تهيه شده از پلاستيک با کيفيت و فاقد مواد سمي که براي کودکان خطري ايجاد نمي‌کند
امکان آويزان شدن از جاهاي مختلف مثل کيف دستي، دستگيره کابينت و حتي ساقه بامبو
امکان آواز خواندن و توليد صداهاي بامزه
آوازه خواني آن هم به سبک يک مانکي

خرید ربات بچه میمون انگشتی

قیمت ربات بچه میمون فینگر لینگز

قیمت : 99000 تومان

قیمت : 95000 تومان

خرید پستی

برای خرید محصول بر روی دکمه لینک خرید محصول کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.

 

 



قیمت:95,000 تومان
افزودن به سبد خرید

ارسال دیدگاه