خرید پستی گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

تیشرت لاغری زنانه (3)
قیمت:15,000 تومان
افزودن به سبد خرید



خرید اینترنتی گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

خرید پستی گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

خرید ارزان گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

تیشرت لاغری زنانه

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه | خرید گن اسلیم لیفت اصل slim lift

فروش گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

 راه حلی سريع برای لاغری !

کاهش سايز فقط در چند ثانيه !

بدون رژيم و جراحی ليپوساکشن !

اعتماد به نفس تان را افزايش دهيد !

رويای پوشيدن لباس های شيک و مجلسی را به واقعيت مبدل سازيد !

تیشرت لاغری زنانه

گن اسليم ان ليفت اورجينال ساخت تايوان

شاید بتوان چنین اظهار داشت که تمامی بانوان در سراسر دنیا، دلشان می خواهد تناسب اندام و زیبائی ظاهری خود را حفظ نمایند و در این راستا  از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، به طور کلی از اعتماد بنفس و روحیه پایینتری نسبت به دیگران برخوردارند. شاید این امر بدلیل آن باشد که فرد رضایت کافی را از اندام خود نداشته و در مهمانی ها و مجالس مختلف نمی تواند لباس دلخواه خود را بپوشد، برای همین احساس رضایت و شادمانی ندارد.

اما برای حل این مشکل چه باید کرد ؟

همانطور که می دانید سوزاندن چربی های زائد و کاهش وزن، تنها با کاهش کالری دریافتی در طول شبانه روز امکان پذیر است که این امر خود مستلزم ورزش منظم، رژیم و روحیه و پشتکار …. می باشد. اما راه کارهای ذکر شده تنها در مدت زمان نسبتا طولانی مسمر ثمر می باشد.

سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید، این است که در این بازه زمانی طولانی پس چه باید بکنیم ؟

 گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift با حفظ تناسب اندام ظاهری  سبب بهبود روابط اجتماعی و افزایش اعتماد بنفس شما می گردد تا بتوانید روحیه و اراده خود را در این ماراتن طاقت فرسا حفظ نموده و از مجالس و جشن ها حداکثر لذت را ببرید.

تیشرت لاغری زنانه

قیمت گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه 15,000

آشنایی با گن لاغری اسلیم لیفت زنانهبا پوشیدن گن لاغری زنانه اسلیم لیفت ، صاحب اعتماد به نفس بالایی می شوید و خواهید توانست در هر جا لباس های جذاب به تن کنید .

نحوه خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی گن لاغری:خرید نقدی : با خرید این محصول به صورت نقدی ، شما از تخفیف 10 درصدی بهره مند خواهید شد و نحوه پرداخت آن به صورت آنلاین می باشد.جهت سفارش بر روی دکمه خرید نقدی کلیک کنید.

خرید پستی : در این نحوه خرید ، شما محصول خود را سفارش داده و پرداخت آن ، به مامور پست و درب منزلتان می باشد . جهت سفارش بر روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.

گن لاغری اسلیم لیفت زنانهReviewed by فروشگاه گن لاغری on Mar 29Rating: 5.0گن لاغری اسلیم لیفت زنانه | خرید گن اسلیم لیفت اصل slim liftبا پوشیدن گن لاغری زنانه اسلیم لیفت Slim Lift ، صاحب اعتماد به نفس بالایی می شوید و خواهید توانست در هر جا لباس های مد و جذاب به تن کنید .

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه | خرید گن اسلیم لیفت اصل slim lift

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

خرید گن لاغری اسلیم لیفت بانوان Slim Lift به صورت تک چینی

گن اسلیم لیفت زنانه اصل ، از جمله لباس های زیر برای بانوان می باشد که باعث می شود چربی های بد فرم جمع شده و اندام را صاف و خشک جلوه می دهد . در بافت تیشرت لاغری زنانه اسلیم لیفت ، هیچ گونه شکافی در رو و پشت گن کار نشده است تا مصرف کننده اخساس راحتی در آن بکند .با پیشرفت زیادی که در عرصه بافندگی و الیاف ارگانیک به وجود آمده است ، گن لاغری اسلیم لیفت زنانه Slim Lift از فن آوری کربنیک شدن الیاف با ذره های کربن درخت بامبو تشکیل شده است که از آخرین پیشرفت ها در زمینه پوشاک طبی است . الیاف طبیعی گن به شکل بی نظیر لطیف می باشند و به شکل متخلخل است و به همین علت بو و عرق بدن را به شکل کامل جذب می کند و با این عمل پوست خشک و خنک می شود .

 

با پوشیدن گن لاغری بانوان اسلیم لیفت Slim Lift ، صاحب اعتماد به نفس بالایی می شوید و خواهید توانست در هر جا لباس های مد و جذاب به تن کنید و احساس رضایتمندی داشته باشیدگن بانوان Slim Lift مدل تایوانی اصل بسته دو عددی با اندازه یکسان در دو رنگ کرم و مشکیاین گن همینطور شامل 2 بند مخصوص این گن نیز می باشداین بندها قابل جدا شدن هستند برای زمان هایی که نمیخواین از اونها استفاده کنیدو نکته مهم دیگه این است که این گن مدل جلو باز یا Open استدر نتیجه شما می توانید بدون در آوردن گن خیلی راحت به دستشویی برید.

خرید آنلاین گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

اسلیم لیفت انقلابی بزرگ در زمینه تناسب اندام محسوب می گردد. این گن لاغری زنانه توانسته است در مدت زمانی کوتاه، بازارهای جهانی را تحت سیطره خود درآورده و نام خود را در اذهان عمومی جاودانه سازد.

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift ، از الیاف طبیعی با بالاترین گرید کیفیت ساخته شده که حتی با حساس ترین پوست ها سازگار بوده و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را ایجاد نمی نماید.

نحوه تولید این محصول از فرایندی پیشرفته تبعیت می کند که گن های لاغری زنانه رایج به هیچ وجه از آن برخوردار نیستند. این فناوری سبب شده تا اسلیم لیفت در ساختار خود فاقد هر گونه فنر و سیم باشد و هیچ گونه فشار و ناراحتی را برای فرد ایجاد ننماید.

این محصول برند اسلیم لیفت با پوشش دادن  70% بدن از زیر سینه تا بالای زانوی های فرد، یعنی نقاطی که بیشترین درصد تجمع چربی را دارند، توانسته است رکورد بیشترین محیط پوششی موثر یک گن را در جهان به نام خود ثبت نماید.

بر خی از ویژگی های گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift  که آن را از محصولات مشابه متمایز ساخته است :

1-    قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده

2-    داشتن 3 سایز و 2 رنگ متنوع مشکی و کرم

3-    بافت بسیار نرم و لطیف ساخته شده از بهترین الیاف طبیعی

4-    پوشش بیش از 70 درصد بدن

5-    فاقد هر گونه سیم و فنر برای ایجاد آرامش و راحتی شما

6-     دارای دوبند قابل تفکیک در قسمت لبه بالایی برای محکم نگه داشتن آن

7-    عدم ایجاد خفگی در فرد به علت تنفس راحت پوست

گن زنانه اسلیم لیفت

خرید اسان گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

پوشاندن هفتاد درصد از کل اندام گن اسلیم لیفت در هفت سایز متنوع که هر بسته شامل 2 گن لاغری ، یکی سیاه رنگ و دومی به هم رنگ بدن می باشد تا این گن را بتونید با هر لباس از هر رنگی بپوشید .
هفت سایز مختلف این گن ، به شما اطمینان می دهد تا سایز مناسب برای بدنتان را پیدا کنید . این امکان به هیچ وجه در سایر گن های بی کیفیت دیگر نمی باشد و به جز شرکت Slim Lift هیچ شرکت دیگری فن آوری تولید گن فیت سایز در هفت سایز مختلف را ندارد . همچنین کمپانی اسلیم لیفت در 1 بسته 2 گن ، یکی به رنگ بدن و دیگری به رنگ سیاه قرار داده است . این ویژگی از یک طرف موجب راحتی در استفاده از این محصول با لباس هایی با رنگ های و سایزهای مختلف می شود و از طرف دیگر شما در مورد اندازه ، نحوه تولید و کیفیت بالای هر 2 گن مطمئن هستید .

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

خرید گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت این امکان را به شما می دهد تا با اطمینان سایز دلخواه خود را برای بدست آوزدن بهترین فرم بدنی انتخاب کنید. خصوصیتی که به هیچ عنوان در سایر محصولات وجود ندارد.

در صورت انتخاب سایز مناسب، شما می توانید هر لباسی، حتی شلوار های تنگ و چسبان را بپوشید، زیرا جنس ظریف گن اسلیم لیفت هیچ خط و برجستگی زیر لباس های شما ایجاد نکرده و مانع از چین خوردگی و کیس ایستادن لباسهای رویی  می شود.

درا بودن دو رنگ مشکی و کرم این امکان را برای شما فراهم ساخته تا اسلیم لیفت را با لباس های گوناگون از هر رنگ و جنسی استفاده نمایید.

گاهی مشاهده می شود که بانوان مجبورند بخاطر بدست آوردن فرم مورد نظرف از دو گن بی کیفیت بر روی هم و یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده نمایند اما کیفیت منحصر بفرد گن های لاغری زنانه اسلیم لیفت شما را به تحسین وا خواهد داشت.

همچنین گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift جمع کردن چربی های پشت کمر و زیر سینه، سطحی صاف از بدن را به نمایش می گذارد و در نتیجه برآمدگی های پشت کمر و زیر سینه رایج را می پوشاند.

اما نحوه عملکرد گن اسلیم لیفت به چه صورت می باشد ؟

این گن زنانه به نحوی طراحی گردیده که 12 ناحیه از بدن که تأثیر زیادی در چاق به نظر رسیدن دارند
را می پوشاند و سبب می شود تا خط باسن را بالاتر نگه دارد، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو سازد، خط زیر سینه را بالا آورد، برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها، یکدست و صاف کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار، به داخل کشاند.

درنتیجه بدنی خوش فرم و جذاب را برایتان به ارمغان می آورد.

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه اصل

مشخصات اصلی گن لاغری اسلیم لیفت زنانه :

اسم محصول : گن لاغری اسلیم لیفت زنانه
اسم محصول به لاتین : Slim&lift
جهت استفاده : بانوان

توضیح کوتاه گن لاغری اسلیم لیفت زنانه | خرید گن اسلیم لیفت اصل slim lift :

کم شدن 2 الی 3 سایز بعد از پوشیدن و حضور مناسب در مجالس و مهمانی
فروش : به شکل تکی و جفت
محصول کشور : در فروشگاه گن لاغری هر دو کالا به فروش میرسد تایوان و چین

امتیارات مثبت گن لاغری اسلیم لیفت زنانه Slim Lift :

• پنهان شدن گن لاغری اسلیم لیفت بعد از پوشیدن لباس های رو کاربرد ساده برای همه افراد با هر سنی
• ارائه در همه سایزها
• جنس عالی و مقاوم
• عمر زیاد و مقاومت در برابر پوسیدگی
• ساخته شده از نخ کشی فوق العاده
• در زمان پوشیدن ، سه سایز شما را لاغرتر می کند
• رسیدن هوا به پوست بدن در هنگام پوشیدن
• گن اسلیم لیفت لطیف و براق
• مناسب جهت استفاده زیر لباس های نازک و حریر
• وزن زیاد بدن را با پخش یکسان چربی ها به شکل مناسب تقسیم می کند
• پوست و چربی های قسمت های افتاده را فشرده می کند و سطحی یکدست ایجاد می کند
• احساس فوق العاده در زمان پوشیدن گن
• تمام بخش نیم تنه را در بر می گیرد و در حاصل هر جور چربی زیادی در قسمت شکم ، پشت و ران ها را از خط سینه ها تا بالای زانوهای فرد فشرده می کند
• مناسب جهت استفاده همزمان با لباس های ظریف و بسیار نازک
• وزن زیادی را با پخش کردن یکسان چربی ها به شکل مناسب تقسیم می کند .
• حجم شکم پس از زایمان را درون شکم جمع می نماید
• پوست و چربی های افتاده را سفت می کند و سزحی یکدست ایجاد می کند
• جنس لطیف و مطبوع
• از الیاف طبیعی میکرو فایبر تشکیل شده که از تنفس پوست جلوگیری نمیکند .

 

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

توضیحات گن لاغری اسلیم لیفت زنانه | گن اسلیم لیفت اصل slim lift :

اخیرا دیده شده که بانوان بسیاری مجبور می شوند به دلیل ظاهر بهتر از 2 گن لاغری تقلبی روی هم دیگه و یا 1 گن تقلبی و کمربند کشی را روی هم دیگه بپوشند اما کیفیت بی نظیر گن لاغری فوق العاده Slim Lift بانوان شما را مجبور به تصدیق کیفیت آن خواهد کرد ، به شکلی که اطمینان داشته باشید شما نیز مانند هفده میلیون خریدار در سراسر دنیا که در چند ماه اخیر از این گن استفاده کردند ، اون رو به دوستنتان معرفی می کنید .

در بافت گن لاغری اسلیم لیفت زنانه از اشکال مختلف سیم و فنر به هیچ وجه استفاده نشد .

 

 

با پوشیدن گن لاغری اسلیم لیفت زنانه Slim Lift ، صاحب اعتماد به نفس بالایی می شوید و خواهید توانست در هر جا لباس های مد و جذاب به تن کنید و احساس رضایتمندی داشته باشید.

آیا برای شما نیز پیش آمده که روبروی آینه بایستید و با خودتان بگویید که بدون رژیم های سخت و جراحی های خطرناک اندام زیبا پیدا کنید؟

 

 

با تن کردن گن لاغری رنانه اسلیم لیفت Slim Lift فرم اندام تان را زیبا می کنید .

تحولی شگرف در خوش فرم کردن اندام و صاف کردن چربی های اضافه

 

 

روش تولید گن لاغری اسلیم لیفت زنانه مراحل گوناگونی دارد که در فرم دادن ماهیچه ها و بدن بسیار تاثیر گذار است و در ضمن فوق العاده راحت می باشدگن لاغری اسلیم لیفت زنانه Slim Lift با کیفیت تضمینی عرضه می شود ، از سوی شرکت شناخته شده اسلیم لیفت ، که جدیدا به بازار عرضه شده و با در نظر گرفتن کیفیت فوق العاده ، قابلیت شستشوی فراوان و دوام بسیار عالی به به سرعت بازار قاره های آمریکا ، اروپا و اسیا را به تصرف خود در آورده است.

کم شدن 2 الی 3 سایز بعد از پوشیدن و حضور مناسب در مجالس و مهمانی

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

پخش عمده گن لاغری اسلیم اند لیفت زنانه

پرسش های متداول شما در رابطه با گن لاغری اسلیم لیفت زنانه :

آیا از فنر های رایج در سایر گن ها در گن اسلیم لیفت هم استفاده می شود ؟
نه . با خاطری آسوده از گن لاغری اسلیم لیفت بهره ببرید بدون آنکه وحشتی از رفتن فنر یا سیم به بدنتان داشته باشید سفتی و فشار این گن ها به جنس یکتای الیاف آنها ارتباط دارد.

 

گن اسلیم لیفت میتونه بر آمدگی نواحی پایین سینه ها و پشت کمر را پوشش دهد ؟
گن Slim’n Lift چون بلند است میتونه چربی های زیادی قسمت زیر سینه ها و پشت کمر را ، فشرده کرده و یک سطح هموار از اندام را ایجاد کند . این چربی ها به شکل یکسان در سایر بخش های بدن پخش می شود و علاوه بر کاهش سایز ، بدن شما را سفت و زیبا نشان می دهد .

 

می شود گن لاغری اسلیم لیفت ، را زیر شلوارهای لی و تنگ نیز پوشید ؟
با گن لاغری اسلیم لیفت قادر خواهید بود هر نوع لباس و با هرسایز و جنس را بپوشید زیرا جنس لطیف گن هیچ گونه بر آمدگی زیر لباس هایتان به وجود نمی آورد.

 

رمز موفقیت و موثر بودن گن لاغری slim’n lift زنانه اسلیم لیفت چیست ؟
این راز به دوازده قسمت از بدن بر می گردد که تاثیر فراوانی در اضافه وزن و چاق به نظر آمدن دارند گن لاغری اسلیم لیفت زنانه به شکلی تولید شده است تا ناحیه باسن را رو به بالا نگه دارد و چربی های ناحیه پشت و اطراف شکم را پنهان می کند ، به این گونه خط زیر سینه ها بالاتر می آید ، چاقی و چربی هایی که در قسمت ران افزوده شده با پوشیدن یک شلوارک تا سر زانو ، کاملا یک دست و مسطح می کند و توده چربی و پوست افتاده را با فشردن به سمت داخل می کشاند .

 

گن لاغری زنانه slim’n lift حس گرم شدن و خفگی به وجود نمی آورد ؟
نه ، گن لاغری اسلیم لیفت زنانه با دوخت و الیاف طبیعی که دارد مثل پوست دوم برای بدن شما عمل می کند و به شما حس راحتی و افزایش اعتماد به نفس را هدیه می دهد .

 

در کل روز تا چه زمانی می توان گن را پوشید ؟
پاسخ به این سوال به نیاز خودتان بر میگردد و هیچ منعی در این کار نیست . در واقع شما میتونید در کل ساعات روز گن لاغری زنانه slim’n liftرا به تن کنید .

 

نحوه شستن گن لاغری slim’n lift به چه شکل می باشد ؟
شما می توانید این گن را هم به صورت دستی و هم با ماشین بشورید فقط باید با آب سرد بشورید و شوینده های رقیق استفاده کنید و برای خشک نمودن نیز می شود هم گن را بیاویزید و هم روی یک سطح مسطح بیاندازید بعد از شستن با دست ، جهت خشک شدن اول تیشرت را روی یک حوله بندازید تا رطوبت اضافی آن را بگیرد و بعد گن را آویزان کنید.

 

اگه گن اسلیم لیفت مقداری تنگ باشد ، آیا سایز نادرست خرید کرده ام یا باید این تنگی را تحمل کنم ؟
اصلا نیازی به تحمل حالت تنگی و احساس بد نمی باشد از خاصیت های الیاف این گن این می باشد که خاصیت لاستیکی و کش آمدن زیاد دارد اگر اندازه گن خود را با دقت انتخاب کردید اما کمی درآن احساس تنگی دارید میتونید خیلی ساده گن را روی یک مکان مسطح پهن کنید و دستان خود را در داخل گن بکنید و به دو طرف بکشید . این روش را چند بار انجام بدید تا پارچه گن حالت گشاد تر و راحت تری داشته باشد و شما زمان تن کردن ، وجود اون رو در بدن و زیر لباس ها حس نکنید.

 

گن لاغری اسلیم لیفت از چه جنسی تشکیل شده است ؟
با پیشرفت زیادی که در عرصه بافندگی و الیاف ارگانیک به وجود آمده است ، گن لاغری اسلیم لیفت زنانه Slim Lift از فن آوری کربنیک شدن الیاف با ذره های کربن درخت بامبو تشکیل شده است که از آخرین پیشرفت ها در زمینه پوشاک طبی است . الیاف طبیعی گن به شکل بی نظیر لطیف می باشند و به شکل متخلخل است و به همین علت بو و عرق بدن را به شکل کامل جذب می کند و با این عمل پوست خشک و خنک می شود.

 

فن آوری کربن دار شدن الیاف به چه شکل است ؟

این تکنولوژی عملی است که در آن ذرات کربن گیاه بامبو را در طی چند مرحله صنعتی ، به پلی استر می افزایند . در واقع ذرات کربن در بین الیاف پلی استر مخلوط می شوند . این الیاف طبیعی را برای تولید این گن استفاده کرده اند تا قدرت جذب زیادی داشت باشد و رطوبت و عرق بدن را به خود بگیرد و همینطور مثل یک تار ، مولکول های بوی نامطبوع رادر بر بگیرد و سریعا از بین ببرد.

 

آیا نوعی بند یا دکمه جهت جلوگیری از پایین آمدن کش آن در گن وجود دارد ؟
الیاف لاستیک مانند و کشی که در بخش لبه بالایی و همینطور لبه پایینی گن اسلیم لیفت تعبیه شده ، به هیچ وجه لا نمی خورد و مثل جنس خود گن ، ظریف و لطیف می باشد.

 

گن لاغری اسلیم لیفت Slim and Lift چطور به اون چیزی که شما ادعا می کنید می رسد؟
گن لاغری اسلیم لیفت Slim Lift شامل برگه ها و پنل های سفت کننده می باشد که به شکل بی نظیری برای آب کردن و محکم کردن چاقی شکمتان در زمان کم ساخته شده اند . اسلیم لیفت Slim Lift می تواند کمر شما را برای خوش فرم به نظر آمدن محکم و راست می کند.

 

آیا با تن کردن این گن لاغری در تغییری در حجم بدن و لباس ها به وجود می آید ؟
بلافاصله بعد از پوشیدن گن لاغری زنانه Slim Lift ، جوری چربی های بد شکل بدنتان ، به کل متناسب پخش می شود که تا سه سایز ، سایزشما را عوض می کند.

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه اورجینال slim n lift (1)

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت slim lift اصل تایوانی

خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت

 گن لاغری زنانه slim lift اصل تایوانی

تیشرت لاغری زنانه

گن لاغری زنانه

اسلیم لیفت اصل تایوانی

گن لاغری زنانه اسلیم ان لیفت

گن لاغری اسلیم اند لیفت

گن لاغری slim n lift زنانه

slim lift اصل جفتی ساخت تایوان

گن لاغری اسلیم لیفت



قیمت:15,000 تومان
افزودن به سبد خرید

ارسال دیدگاه