دستبند مغناطیسی پاوربالانس 2 عددی

POWER-BALANCE-GAMEDAY-2
قیمت:10,000 تومان
افزودن به سبد خرید



دستبند مغناطیسی پاوربالانس 2 عددی

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

دست بند پاور بالانس ,دستبند پاور بالانس,خرید اینترنتی دستبند مغناطیسی پاور بالانس اصل اورجینال,خرید پستی دستبند پاور بالانس,خرید دستبند پاور بالانس,دستبند پاور بالانس دیجی کالا,فروش دست بند پاور بالانس

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

دستبند پاور بالانس قدرت و انرژی روزانه ی شما را بالاتر برده و استرس و نگرانی را از شما دور خواهد ساخت.دستبند مغناطیسی پاور بالانس بسیار سبک بوده و شما میتوانید ان را در همه جا همراه خود داشته باشید. پاور بالانس از دو هولگرام مغناطیسی بوده که میتواند هاله ی انرژی بدن انسان را بالاتر برده و شادابی و نشاط روزانه شما را تامین نماید.دستبند مغناطیسی پاور بالانس مناسب برای تمام افراد بوده و میتوانند از آن در حین کار و حتی ورزش استفاده نمایند.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

خرید دستبند مغناطیسی پاوربالانس 2 عددی

دستبند پاور بالانس دارای ظاهری فوق العاده شیک و منحصر به فرد و البته بسیار زیبا می باشد که توسط مشهور ترین هنرمندان و ورزشکاران ایرانی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت بی نظیر و طراحی جدید و مدرن آن سبب گردید تا به عنوان طرحی برگزیده انتخاب گردد.این دستبند با خواص مغناطیسی خود هر گونه استرس و نا آرامی را از شما دور نگه می دارد و بهترین وسیله جهت کاهش استرس و نگرانی برای دانش آموزان و دانشجویان گرامی در فصل امتحانات می باشد. البته استفاده از این دستبند خاص برای افرادی که در محیط کار دچار آشوب و مشغله فکری زیادی می گردند و نمی توانند به تمرکز کافی دست یابند نیز توصیه می گردد. پس اگر شما نیز جزء هر یک از این دسته از افراد هستید با خرید دستبند پاور بالانس اصل آرامش را به خود هدیه دهید.از خواص دیگر این دستبند، دور نگه داشتن شما از امواج مضر موبایل و دستگاه های الکتریکی می باشد. پس اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید حتماً مدل اصلی این دستبند را تهیه نمائید.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

دستبند پاور بالانس (برند اصل آمریکا)

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که در اطراف جسم هر انسانی هاله ای از انرژی وجود دارد که با توجه به آن می توان متوجه برخی از بیماری های انسان نیز شد. مثلاً اگر کلیه انسانی دچار مشکل و ناراحتی گردد، قبل از این که وی درد آن را احساس کند، ناراحتی وی با اسکن شدن این هاله توسط یک سری از دستگاه های مخصوص قابل مشاهده می باشد. انرژی درمانی این امکان را به فرد می دهد که با تقویت و ترمیم نمودن هاله انرژی فرد، بیماری جسمی وی را نیز درمان نماید. همچنین ضعیف شدن هاله انرژی باعث ایجاد بیماری های روحی و روانی همچون افسردگی نیز می گردد و این گونه باعث ضعف و ناتوانی انسان نیز می شود. اما درمان ساده و آسان با کمترین هزینه اما کاملاٌ علمی و مقبول چیست؟ گفتنی است که دو هولوگرام موجود در پاور بالانس با ساتع نمودن فرکانسی خاص، سبب تقویت هاله انرژی شما می گردد و با افزایش تمرکز و تعادل، انعطاف پذیری و قدرت و همچنین یادگیری شما، استرس و تنش را از شما دور می کند و شما را به حالت ایده آل و مطلوب بدنی می رساند.
دستبند پاور بالانس اورجینال  با کاهش خستگی و ناتوانی حرکتی، موجب افزایش استقامت و دامنه حرکت انسان می گردد. این دستبند در کاهش درد و جراحت نیز نقش مژثری دارد.از دیگر ویژگی های خاص و منحصر به فرد پاور بالانس اصل این است که فرکانس های منفی و مضر وسایلی همچون گوشی موبایل، ماهواره و مایکرو ویو و … را به طور نسبی از شما دور نگه می دارد و بالطبع این گونه شما می توانید انرژی بهتری را از طبیعت و زمین بگیرید. این هولوگرام دارای کارکرد و کارآیی سنگ های کریستالی و دستبند های مسی می باشد اما با یک تفاوت که هولوگرام دستبند پاور بالانس دارای ماندگاری و دوام بیشتری است و به قول معروف تمام نشدنی می باشد.
به طور کلی دستبند پاور بالانس اصل با زیبایی خاص خود و دارا بودن ویژگی های برجسته پزشکی و انرژیکی توانسته است روز به روز به تعداد طرفداران و متقاضیان خود بیش از پیش اضافه نماید و از محبوبیت خاصی در بین افراد برجسته و معروف دنیا برخوردار گردد.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

دستبند مغناطیسی پاوربالانس 2 عددی

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

قابل ذکر است که این دستبند دارای ۴ رنگ متنوع شامل مشکی، شیشه ای، قرمز و آبی می باشد و در زمان سفارش آن نیز حتماً رنگ خاص و مورد نظر خود را قید نمائید تا صاحب دستبندی با رنگ دلخواه خود گردید.ضمن خرید دستبند پاور بالانس اصل  و با استفاده از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد آن که در بالا نیز به آن ها اشاره گردید، احساس خوب آرامش و آسایش را به خود، به عزیزان و به آن هایی که دوستشان می دارید هدیه کنید. مطمئن باشید که حتی برای یک لحظه نیز از خرید آن پشیمان نخواهید شد.اگر شما نیز قصد خرید اینترنتی مدل اصلی دستبند مغناطیسی پاوربالانس را با کیفتی عالی و با قیمتی متناسب را دارید، همین حالا اقدام به خرید آن از سایت فروشگاهی ما کنید. برای این کار تنها لازم است تا بر روی گزینه خرید پستی کلیک نمائید و با تکمیل نمودن فرم سفارش، اقدام به ثبت محصول مورد نظر خود نمائید. بدین صورت شما در طی کوتاه ترین مدت زمان ممکن سفارش مورد نظر خود را به همراه گارانتی آن از درب منزل خود و یا طبق آدرس ذکر شده در فرم سفارش، از طریق مأمور پست تحویل خواهید گرفت و هزینه آن را نیز به ایشان پرداخت خواهید نمود. البته امکان خرید دستبند پاور بالانس اصل به صورت تلفنی و با تماس با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ واعلام سفارش خود به همکاران ما نیز برای شما فراهم شده است.قابل ذکر است که ما امکان خرید مدل اصلی و با کیفیت درجه یک تمامی محصولات ارائه شده در این سایت فروشگاهی را به همراه گارانتی آن، برای شما فراهم نموده ایم تا شما و دیگر عزیزان بتوانید با اطمینان خاطر و با خیالی آسوده اقدام به خرید آن نمائید.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

آیا تا به حال درباره خاصیت های درمانی دستبند مغناطیسی چیزی شنیده اید؟ آیا واقعا این دستبند می تواند شفا بخش باشد و برای استرس های روزانه شما موثر واقع گردد؟ آیا نحوه عملرکد پاور بالانس توجیه علمی دارد؟همه ما در طی روز و بر اثر فشار کاری و ماسئل دیگر دچار استرس ها و فشار های عصبی خواهیم شد که می تواند در دراز مدت برای سلامتی ما بسیار خطر ناک باشد.اگر به فکر راه حلی برا ی کنترل این فشارهای روحی و روانی نیابیم قطعا به مشکل بزرگی بر خواهیم خورد که ممکن است بعد ها دیگر به همین راحتی قابل جبران نباشد.این روزها شاهد هستیم که برای این مشکل توصیه می کنند تا از پاور بالانس اورجینال  با نام پاور بالانس استفاده کنیم.این دستبند خاص با قدرت تولید یون منفی که بواسطه هولگرام مخصوصی که بروی ان چسبیده شده است می تواند در رفع انواع فشارهای روحی و روانی و دفع انواع استرس ها موثر باشد و به راحتی می تواند در درمان مشکلاتی از این قبیل بسیار موثر باشد.

شما می توانید تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظرتان نموده و آنرا در یک بسته بندی شکیل درب منزل تحویل بگیرید.کارکرد هولگرام روی این محصول دقیقا شبیه عملکرد سنگ نمک بوده و می تواند به تولید و انتشار یون منفی منجر شود.در واقع همین امر موجب شده تا تعادلی میان تعداد یون های منفی و مثبت رخ داده و شما بتوانید به آرامش و تمرکز لازم دست یابید. سنگ نمک هم که خاصیت درمانی ان سالهاست کشف شده و مورد تایید است دقیقا بر همین اسا کار می کند.اما شما نمی توانید همیشه و همه جا با خود سنگ نمک را حمل کنید ولی می توانید در هر کجا که می خواهید بروید و این دستبند مغناطیسی اصل  را همراه خود داشته باشید.کیفیت امری اتفاقی نیست و قطعا اگر به دنبال محصولی با کیفیت و درجه یک می باشید باید انرا فقط از فروشگاه های معتبر بخواهید و همیشه بدانید به هر اندازه که خرج کنید به همان اندازه کیفیت نصیبتان خواهد شد.باز هم عرض می کنیم محصول فوق در درجات و کیفیت های مختلفی در فروشگاه ما عرضه شده و شما براساس میزان بودجه و نیاز خود می توانید اقدام به خرید هر کدام از مدل های فوق نمایید.
باز هم خدمت شما عزیزان می گوییم که علت اختلاف قیمت در محصولاتی که در سایت قرار داده ایم این است که هر کدام از دستبندهای مذکور به اندازه مشخصی تولید یون منفی می کنند و هر چقدر که این میزان بیشتر باشد از کیفیت درمانی بالاتری نیز برخوردار خواهند بود. شما بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام از این مدل هار ا که می پسنیدید انتخاب و سفارش دهید.
استفاده از این دستبند مغناطیسی به هیچ وجه مضر نبوده و هم خانم ها و هم آقایان درهر سن و سالی که باشند و در کل ساعات شبانه روز می توانند از آن استفاده نمایند بی آنکه دچار مشکلی شوند.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

 

شما می توانید همین الان برای تهیه این دستبند مغناطیسی بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش خود از طریق سایت تهران پاور نمایید.ما دستبند پاور بالانس را در رنگ ها و سایز های مختلف برای مصرف عموم در فروشگاه تهیه کرده ایم و شما برا سااس نیاز خود مدل مورد نظرتان را می توانید انتخاب نمایید. همچنین بر اساس تعداد یون تولید شده توسط این دستبندها قیمت های مختلف برای هر مدل در نظر گرفته ایم که قطعا ان دستبند مغناطیسی که دارای یون منفی بیشتری باشد هم خاصیت و اثر بخش بالا تری داشته و هم از قیمت بیشتری برخوردار است.به صورت کلی شما می توانید در طی روز با استفاده از دستبند مغناطیسی از کلیه موارد زیر در امان باشید:

انواع استرس های ناشی از کارهای روزانه
خستگی های مفرط روحی روانی

با استفاده مستمر از این دستبند می توان امیدوار بود که کیفیت کاری شما در طی روز بالاتر رفته و با آرامش خاطر بیشتری می توانید به فعالبت های روزمره خود بپردازید. از این دستبند مغناطیسی می توانید به عنوان یک هدیه برای افراد خانواده خود و مخصوصا انهایی که سنی ازشان گذشته و مکن است زودرنج تر و عصبی تر شده باشند نیز استفاده کنید. محصول فوق توسط چهره های معروفی در سراسر جهان و حتی ایران مورد استفاده قرار می گرد و اکثر بازیگران و ورزشکاران برای رهایی از فشارهای روحی وروانی کارشان از این محصول استفاده می کنند.در هنگام خرید حتما دقت کنید که از سایت ها و فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این کالا نمایید چرا که متاسفانه مشاهده شده است که برخی از فروشگاه ها با ارائه کالاهای بی کیفیت و تقلبی سعی در سودجی و سواستفاده از محبوبیت این دستبند power balance در میان مردم دارند.محصولی که به شما ارائه می دهیم دارای بالاتری درجه کیفی بوده و اگر در حین ارسال برای آن اتفاقی رخ دهد به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.
اندازه دستبندهای پاور بالانس برای دور مچ های مختلف به شرح ذیل می باشد:
دور مچ دست برای سایزهای پاوربالانس
سایز بزرگ =۲۰٫۵
سایز متوسط =۱۹
سایز کوچک=۱۷٫۵
سایز بسیار کوچک=۱۶
 خرید ارزان دستبند مغناطیسی پاوربالانس

دستبند پاور بالانس قدرت و انرژی روزانه ی شما را بالاتر برده و استرس و نگرانی را از شما دور خواهد ساخت.دستبند مغناطیسی پاور بالانس بسیار سبک بوده و شما میتوانید ان را در همه جا همراه خود داشته باشید. پاور بالانس از دو هولگرام مغناطیسی بوده که میتواند هاله ی انرژی بدن انسان را بالاتر برده و شادابی و نشاط روزانه شما را تامین نماید.دستبند مغناطیسی پاور بالانس مناسب برای تمام افراد بوده و میتوانند از آن در حین کار و حتی ورزش استفاده نمایند.

پک دو عددی دستبند پاوربالانس :فقط 10000 تومان

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید . کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.

دست بند پاور بالانس ، دستبند پاور بالانس ، دستبند

پاور بالانس موارد زیر را افزایش می دهد:
۱- توان
۲- طاقت
۳- تعادل
۴- تمرکز
۵- انعطاف
۶ – هماهنگی
۷ – استقامت
۸- دامنه حرکت
۹ – قدرت متمرکز

پاور بالانس موارد زیر را کاهش می دهد :
۱- درد
۲- جراجت
۳- استرس
۴- خستگی
۵- زمان بازیابی
۶- ناتوانی حرکتی
۷- خطرات امواج الکترونیک

کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.



قیمت:10,000 تومان
افزودن به سبد خرید

ارسال دیدگاه